logo

virtual-ture

تصاویر 360 درجه

internet

اکانت اینترنت

cloud-computing

مرکز محاسبات ابری

refrences

پایگاه های اطلاعاتی

email

پست الکترونیک

edu

سامانه دانشگاهی

دفتر امور علمی در راستای عمل به تعهدات خود در قبال اساتید دانشگاه به عنوان متصدی رسیدگی به امور هیأت علمی، انجام وظایف زیر را بعهده دارد:

  1. مدیریت و انجام فرایندهای جذب اعضای هیات علمی
  2. مدیریت فرایند ترفیع اعضاء هیات علمی دانشگاه
  3. کنترل و بررسی پرونده ترفیع در هماهنگی با دانشکده ها و تشكيل جلسات شوراي ترفيع
  4. ابلاغ رای نهایی شورای ترفیع و ذخیره پژوهشی به اعضاء هیات علمی و رئیس دانشکده.
  5. تهیه پایگاه اطلاعات از سوابق ترفیع پایه اعضاء هیات علمی و ارائه گزارشات دوره‌ای به مسئولین دانشگاه
  6. مدیریت فرایند اعطاء پایه تشویقی اعضاء هیات علمی
  7. مدیریت فرایندهای تبدیل وضعیت و ارتقا اعضای هیات علمی
  8. نظارت بر اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های اعضاء هیات علمی
  9. مدیریت فرآیند مستمر ارزشیابی کیفیت آموزشی اعضاء هیات علمی دانشگاه
  10. تهیه و تنظیم گزارشات ارزیابی کیفیت تدریس به تفکیک گروه، بخش، دانشکده، رتبه کیفی، رتبه کل و ... جهت ارائه به هیات رئیسه دانشگاه و سایر واحدهای مرتبط در هر نیمسال تحصیلی
  11. طراحی و برگزاری دوره‌های توانمندسازی اعضای هیات علمی
  12. برنامه ریزی و مدیریت انتخاب استاد نمونه دانشگاه
  13. برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم گرامیداشت روز استاد، انتخاب استاد نمونه
  14. اعلام نظر در خصوص بررسی همكاري آموزشي اعضاي هيات علمي با ساير دانشگاهها و ماموریت روزانه آنان با هماهنگی با حوزه‌ها و ریاست دانشگاه
  15. بررسی و بازنگری آئین نامه‌ها ودستورالعمل‌های مرتبط با امورمختلف اعضاء هیات علمی و ارائه پیشنهادات لازم
  16. راه‌اندازی سیستم های مکانیزه درامور مختلف اعضاء هیات علمی (ترفیع، ارتقاء، ارزشیابی، حق التدریس و ... )

انجام سایر امور مربوط به اعضاء هیات علمی (محوله از سوی معاون آموزشی و رئیس دانشگاه)