مدیر امور اداری: سید وحید میر نظامی
شرح وظایف مدیر امور اداری :
- اعمال واجراي قوانين ومقررات وآئين نامه هاي استخدامي.
- تعبيروتفسيرخط مشي امورپرسنلي دانشگاه وتفهيم آن به ادارات تابعه جهت اجراء.
- پيش بيني كادراداري وفني موردنيازدانشگاه.
- انجام اموراستخدامي (استخدام، ترفيع، انتقال، مرخصي، بازنشستگي وغيره) براساس مقررات وآئين نامهها.
- مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات كاركنان.
- تهيه و تنظيم شرح شغل كاركنان غيرآموزشي همراه باشناخت صحيح و دقيق مشاغل از طريق مصاحبه باشاغلين پستهاي سازماني و كاربيني.
- اعمال نظارت درامر تخصيص پستهاي ثابت سازماني غيرآموزشي به طبقات شغلي رسته هاي مختلف.
- اجراي دقيق طرح طبقه بندي مشاغل باهمكاري واحدهاي ذيربط.
- برنامه ريزي درامرترفيعات وتغيير گروه شغلي كاركنان غيرآموزشي.
- دريافت اطلاعات و مدارك كاركنان و بايگاني دستي و الكترونيكي آنها.
- برنامه ریزی تدارک و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارشات لازم.
- گردآوری ، طبقه بندی و تنظیم اسناد و مدارک لازم برای خریدهای داخلی و خارجی با همکاری تخصصی واحدهای سفارش دهنده.
- شناخت و گردآوری اطلاعات لازم و ضروری از مراکز فروش داخلی و خارجی.
- تنظیم اسناد و مدارک مالی مربوط به سفارشات با هماهنگی و همکاری مدیریت مالی.
- تنظیم فرمهای بازرگانی ویژه سفارشات تصویب شده از نظر کمیت و کیفیت و ارسال آنها و پیگیری در مراجع مربوط.
- سفارش اجناس و کالاهای مورد نیاز دانشگاه.
- انجام کلیه امور گمرکی جهت ترخیص کالاهای خریداری شده و نظارت بر تحویل کالا و اجناس ترخیص شده به انبار مربوطه.
- نظارت بر خرید لوازم مورد نیاز براساس برنامه زمانبندی شده با ملحوظ نمودن اعتبارات مصوب.
- نظارت بر انجام کلیه امور خدمات فنی و نگهداری دانشگاه ، شامل حفظ و نگهداری ساختمانها، دستگاههای تأسیساتی ، حرارتی ، برودتی ، ارتباطاتی و مکانیکی و غیره.
- بررسی نیازها اعم از نیازهای مربوط به نیروی انسانی ، تجهیزات و فضاها و اولویت بندی آنها.
- طرح اعتبارات مورد نیاز پیشنهادی در رابطه با بودجه جاری و اعتبارات عمرانی و تسلیم آن به دانشگاه.